FAQ

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówień wynosi 7 pełnych dni roboczych. Jeśli zamówienie opłacasz za pomocą przelewu standardowego - czas realizacji rozpoczyna się od momentu zaksięgowania wpłaty.

Na ile i jakiej szerokości pasy będzie podzielona tapeta?

Ilość brytów i ich szerokość jest ustalana indywidualnie do każdego zamówienia. Wybrany motyw zawsze dzielimy na równe pasy, ale ich szerokość i ilość zależy od wielkości tapety i wybranego materiału. Jeśli chcesz wiedzieć na jakiej szerokości bryty będzie podzielona Twoja tapeta skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Jeżeli tapeta, którą zamawiasz powinna mieć bryty o konkretnych wymiarach - poinformuj nas o tym w uwagach podczas składania zamówienia.

 

Czy kolory tapety po wydruku będą takie jak widzę na ekranie?

Kolory fototapety lub obrazu mogą nieznacznie różnić się od zdjęć widocznych na stronie internetowej. Jest to efekt wynikający z indywidualnych ustawień komputera i kalibracji monitora.

 

 

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Dostępne opcje płatności to przelew standardowy, szybki lub za pobraniem.

Czy mogę zamówić próbki tapet?

Próbki materiałów bez zadruku lub z zadrukiem przypadkowym wysyłamy w ten sam lub kolejny dzień roboczy. Takie próbki to koszt 30zł. Wszelkie dane do wysyłki (imię, nazwisko, adres, tel. kontaktowy dla kuriera) należy wysłać na adres mailowy sklep@yourwall.pl.

Próbkę konkretnego wzoru tapety w wymiarze 50x50cm i skali 1:1 wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych. Koszt takiej próbki to 60zł. Każda kolejna próbka wydrukowana na innym materiale to dodatkowy koszt 30zł. Wówczas prosimy o wysłanie wiadomości mailowej na sklep@yourwall.pl i podanie informacji:

-tytuł i nr id motywu,
-wybrany materiał/materiały, na którym ma zostać wydrukowana próbka,
-wymiar docelowy tapety,
-gęstość wzoru (w przypadku tapet),
-sposób płatności (przelewem lub za pobraniem),
-dane do wysyłki,
-nr telefonu dla kuriera.