FAQ

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

W celu złożenia zamówienia należy w pierwszej kolejności wybrać rodzaj poszukiwanego produktu - fototapety, naklejki, plakaty lub obrazy na płótnie. Następnie można wybrać kategorię tematyczną jaka Państwa interesuje lub skorzystać z wyszukiwarki. Po wybraniu wzoru można wybrać rodzaj towaru, np. typ fototapety, oraz wpisać rozmiar. Po wpisaniu rozmiaru, kreator pokaże cały wzór lub jego fragment (jeżeli rozmiary nie odpowiadają proporcjom wzoru). Zaznaczony wzór można skalować, obracać oraz odbić poziomo lub pionowo. Jednocześnie kalkulator, na podstawie wybranych i wpisanych parametrów wyliczy koszt towaru. Po dodaniu towaru i przejściu do koszyka otrzymacie Państwo podsumowanie swojego zamówienia oraz formularz do wpisania danych (jest to niezbędne do prawidłowego dostarczenia towaru). W podsumowaniu możecie Państwo wybrać także sposób odbioru towaru oraz płatności. Przy wyborze opcji płatność przelewem zamówienie realizowane jest po zaksięgowaniu środków na koncie

2. Jak znaleźć wzór/motyw z danej tematyki?

Wszystkie wzory - niezależnie od produktu, którym są Państwo zainteresowani - są podzielone na kategorie. Staraliśmy się je czytelnie nazwać, tak aby szukanie określonego motywu było łatwe. W przypadku, gdy dana kategoria była zbyt szeroka tematycznie dodaliśmy podkategorie, które mają Państwu jeszcze bardziej ułatwić przeglądanie setek wzorów dostępnych w naszym sklepie.

Dodatkowo możecie Państwo przefiltrować wzory z wybranej kategorii według ich typu: fotografie, grafika itp., oraz według orientacji motywu - poziomo lub pionowo.

Warto również skorzystać z wyszukiwarki wzorów dostępnej w nagłówku sklepu. Możecie tam Państwo wybrać produkt - fototapety, naklejki, plakaty, obrazy - oraz wpisać hasło związane z poszukiwanym motywem.

3. Wpisując wymiary zamawianego produktu, kreator zaznacza mi tylko część wzoru. Czy można zmieścić całą grafikę w samodzielnie wpisanych wymiarach?

Tak się dzieje, w przypadku gdy zdjęcie ma inne proporcje. Np. wówczas, gdy jest ono poziome, a wybrany rozmiar pionowy, lub na odwrót. Umieszczenie całego wzoru w takie sytuacji zaburzyłoby proporcje motywu i zniszczyło efekt wizualny.

4. Czy istnieje możliwość płatności za zamówienie przy odbiorze?

Tak, przy składaniu zamówienia, w Państwa koszyku można wybrać sposób płatności - przelew tradycyjny, przelew elektroniczny (dotpay) oraz płatność przy pobraniu. W tej ostatniej opcji koszty wysyłki jest jednak droższy ze względu na prowizje pobierane przez firmy kurierskie.

5. Jaki jest koszt wysyłki i ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Wysyłka przy wybraniu płatności przelewem kosztuje 19 zł. W przypadku wyboru płatności przy pobraniu ten koszt - ze względu na prowizje pobierane przez firmy kurierskie - wynosi 25 zł. W obu przypadkach ta kwota doliczana jest do wartości koszyka. Czas realizacji zamówienia zależy od godziny zaksięgowania wpłaty. Jeżeli ma to miejsce do godziny 14:00, to zamówienie jest realizowane i wysyłane po 4 dniach roboczych. Jeżeli po tej godzinie wysyłka następuje 5 dnia.

6. Jak wygląda proces reklamacji, gdy okaże się, że towar jest niezgodny z zamówieniem, niekompletny lub uszkodzony?

W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z nami. Dane kontaktowe znajdą Państwo w nagłówku oraz w stopce sklepu. Jeżeli mają Państwo możliwość zrobienia zdjęcia towaru, będzie to bardzo pomocne. Oczywiście uwzględniamy wszystkie reklamacje i w sytuacji, gdy towar odbiega od zamówienia rozpatrujemy je na korzyść klienta. Musimy jednak zaznaczyć, że każdy monitor ma nieco inną kalibrację kolorów, dlatego może czasem się zdarzyć, że odcień niektórych barw będzie troszkę inny.

7. Co zrobić, gdy paczka jest uszkodzona?

Zawsze należy dokładnie obejrzeć paczkę w obecności kuriera. Jeżeli zauważą Państwo, że jest ona uszkodzona należy - także w obecności kuriera - sprawdzić czy towar również nie został uszkodzony. Jeżeli tak się zdarzy, należy koniecznie sporządzić protokół uszkodzenia. Dzięki temu można będzie dochodzi reklamacji w firmie kurierskiej. Jednocześnie prosimy o kontakt z nami, tak abyśmy mogli jak najszybciej dostarczyć Państwu nowy towar.

 

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.